Prajitura cu banane si branza de vaci - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 26 martie 2012

Prajitura cu banane si branza de vaci

Un desert cu gust delicios de banane, cu o textura undeva intre budinca si prajitura, cu o aroma de rom si caramel. Un adevarat deliciu!




Ingrediente

- 2 banane bine coapte
- 200 g faina
- 1 praf de copt 
- 2 oua
- 100 g zahar
- 150 ml lapte 
- 80 g unt topit
- 100 g branza de vaci 
- 1 zahar vanilat 
- esenta de rom


Preparare

  • Preincalziti cuptorul la 180 grade. 
  • Intr-un castron amestecati faina si praful de copt 
  • Adaugati apoi ouale alternativ cu untul topit si bateti cu mixerul. 
  • Continuand sa amestecati, adaugati zaharul, laptele, romul si vanilia. 
  • La sfarsit incorporati si branza de vaci impreuna cu bananele taiate in rondele. 
  • Puneti compozitia intr-o forma unsa si coaceti timp de aprox 30 minute. 
     O  puteti servi calduta sau rece dupa preferinta. 



Bon appetit!

9 comentarii:

  1. ce gâteau au bananes à l'aire délicieux!

    RăspundețiȘtergere
  2. super delicioasa! ador bananele ;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Emily! Mereu raman cateva banane printr-un colt, mai coapte.

      Ștergere
  3. Azi am incercat reteta dvs respectand fiecare pas, dar mi -a iesit cruda in mijloc.de ce oare???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Anonim,

      In primul rand ma bucura ca incerci retele mele.Cat despre prajitura ca nu a iestit, sunt mai multe porsibilitati. Fiecare cuptor coace diferit, poate trebuia lasata mai mult la copt. Recomand mereu sa se faca testul cu scobitoarea, sau tava sa fi fost mai mica si prajitura mai inalta. Sau poate aluatul afost mai fluid decat la mine (poate au fost ouale mai mari) si necesita un pic mai multa faina. Oricum este o prajitura mai cremoasa, nu foarte uscata. Sfatul meu este sa perseverezi, sa nu disperi si sa incerci si cu alta ocazie.

      Ștergere
  4. ce dimensiune are tava? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am descoperit această rețetă simplă fiindcă nu prea am timp să mă complic dar, mi s-a părut foarte interesantă. Prajitura este acum în cuptor se prezintă bine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram