Mere la cuptor - Din bucataria lui Micky

luni, 3 decembrie 2012

Mere la cuptor

Provocarea secreta de luna trecuta (da, stiu, am intarziat) m-a surprins in mod placut cu blogul Ioanei. Pe care il stiam din scoarta in scoarta pentru o provocare anterioara a Amei. De data aceasta am ales mere la cuptor, care au reusit prin simplitatea si aroma lor sa-mi umple casa de amintirile si miresmele copilariei. 





Am luat cateva mere mai mari, le-am curatat coaja "in spirala" (sa fie mai frumoase, nu e obligatoriu), le-am scobit cu varful unui cutit si le-am asezat frumos in tava. 

Le-am umplut scobitura cu nuci tocate marunt, zahar, scortisoara si un strop de miere. 



Le-am dat apoi la cuptor cam 40 minute pana s-au copt.  Timpul de coacere variaza in functie de marimea merelor si temperatura cuptorului.Le-am savurat calde. Mergea de minune o inghetata de vanilie langa, insa eu nu am avut. Data viitoare sigur voi avea grija sa am prin casa. 


 
Bon appetit!


14 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram