Limonada cu mere si menta - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 24 iulie 2013

Limonada cu mere si menta

Caldura mare mon cher! Si cum stateau cateva mere uitate printr-un colt de frigider iar menta din curte trebuia tunsa, am pus de o limonada racoritoare si aromata. 


Ingrediente : 
- 2 mere 
- 1 lamaie 
- frunze proaspete de menta 
- apa
- miere (optional)

Preparare: 

Spalati merele si taiati-le cuburi. Daca doriti puteti sa le decojiti. Eu prefer sa ma folosesc de tot fructul asa ca le-am lasat cu tot cu coaja. Tocati si menta si stoarceti sucul de lamaie. Puneti aceste ingrediente in blender si adaugati atata apa cat sa obtineti consistenta dorita, in functie de cat de fluid doriti. Puteti adauga miere sau zahar daca doriti sau merele sunt mai acre. Turnati in pahare si serviti imediat, deoarece merele oxideaza repede. 


Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!

3 comentarii:

  1. As savura cu mare placere din limonada ta! Pupici!! o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi i-am spune mai degraba un fresh care arata tare apetisant! Credem ca de abia asteapta sa fie baut! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram