Sos tzatziki - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 26 august 2013

Sos tzatziki

Tzatziki este un preparat grecesc ce poate fi folosit fie ca sos la souvlaki sau gyros, fie ca aperitiv sau salata de sine statator. Este nemaipomenit in zilele de vara, proaspat si racoritor. Se consuma neaparat rece, de la frigider. Reteta face parte din seria Provocarilor secrete organizata luna aceasta de Elena Toma. Dupa cotrobaieli asiduee pe blogul Europe Flavours am ales aceasta reteta


Ingrediente: 
- iaurt grecesc 200 ml 
- 1 castravete mediu 
- 2 catei de usturoi 
- 2 linguri ulei de masline
-1 lingura zeama de lamaie
- sare dupa gust


Preparare: 

Intr-un vas am pus iaurtul la scurs cam 20 minute. Am dat castavetele pe razatoare si l-am scurs de zeama. L-am amestecat cu iaurtul scurs, uleiul de masline, zeama de lamaie, sarea si usturoiul pisat. Am dat la rece minim o ora, apoi am savurat cu mare pofta. Daca doriti puteti pune si marar proaspat. 

Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 
Bon appetit!

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram