Salata cu rucola, mazare si ridichi - Din bucatarie, cu pasiune

marți, 21 ianuarie 2014

Salata cu rucola, mazare si ridichi

Stiu ca pe blog am mai multe retete dulci decat sarate. Insa anul asta imi propun sa va arat mai multe salate. Nu vor fi ele la fel de multe ca dulciurile (nu va panicati) insa e felul meu de a avea un echilibru : in weekend gatim dulciuri, in cursul saptamanii mancam mai multe salate. Deci unda "verde" sa fie!


Ingrediente

- rucola
- mazare verde 
- ridichi de luna 
- zeama de lamaie 
- sare
- ulei de masline 


Preparare


Nu va dau cantitati exacte la reteta. Puneti cat doriti din fiecare si nu va fie frica sa fiti inventivi. Incepeti prin a fierbe mazarea, indiferent ca e proaspata, conservata sau congelata. Eu am folosit congelata. Scurgeti mazarea si dati deoparte sa se raceasca. Intr-un vas puneti frunzele de rucola spalate si curatate, mazarea si ridichile taiate felii. Potriviti de sare, adaugati zeama de lamaie si ulei de masline. 

Bucurati-va de legume si traiti sanatos! Mai multe salate gasiti aici.


Bon appetit!

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram