Supă cremă de sfeclă roşie - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 17 noiembrie 2014

Supă cremă de sfeclă roşie

Zilele reci din acest sezon sunt numai bune pentru o supă caldă şi plină de vitamine. Cu sfeclă roşie şi cartofi iese o supă cremoasă, fină şi cu o culoare atât de vie si frumoasă. 



Ingrediente

- 800 g sfeclă roşie
- 300 g cartofi
- 1 ceapă
- 1 ţelină mică
- 2 linguri ulei

Preparare

Curăţaţi legumele de coajă şi tăiaţi-le în bucăţi potrivite. Puneţi-le într-o oală cu capac şi fundul mai gros împreună cu uleiulşi lăsaţi să se înăbuşe pe foc mic timp de aproximativ 5 minute.

Puneţi apoi apă cât să depăşească cam cu trei degete legumele din oală. Lăsaţi să fiarbă până se pătrund bine. Potriviţi de sare. 

Cu ajutorul unui blender pasaţi supa până când este omogenă şi cremoasă. Dacă vi se pare prea groasă mai adăugaţi apă. Lăsaţi să mai dea câteva clocote, apoi luaţi de pe foc.

Puneţi în farfurii sau boluri şi serviţi cu smântână dacă doriţi.


Dacă vă plac reţetele mele şi doriţi să fiţi la curent cu postările de pe blog vă puteţi abona la newsletter (colţul dreapta sus) sau mă puteţi urmări pe Facebook

Bon appetit!

2 comentarii:

  1. Copiii mei adora supa crema de legume, dar nu am facut niciodata cu sfecla. Asa ca le voi pregati o surpriza si revin cu impresii. Multumim pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata si impresiile: Am gatit, am mancat, s-a terminat! Cat ai zice sfecla! :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram