Salata de cartofi cu bacon si feta - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 5 ianuarie 2012

Salata de cartofi cu bacon si feta

O salata de iarna, cu cartofi fierti, castraveti, ardei, marar, branza feta si ceva afumat. Buna pentru cina sau de luat la pachet la serviciu.


Ingrediente: 

- 6 cartofi 
- castraveti
- ardei gras
- o ceapa rosie
- marar 
- bacon sau kaiser sau sunca afumata 
- branza feta 
- ulei, zeama de lamaie, sare

Preparare: 

Fiernbeti in coaja cartofii cu putina sare. Lasati-i sa se raceasca, curattai-i de coaja si taiati-i in cuburi potrivite ca marime.  Adaugati ceapa taiata rondele.


 Apoi ardeiul si castravetele taiat feliute . Caliti baconul in tr-o tigaie antiaderenta pana devine crocant si adaugati-l in salata alaturi de branza feta faramitata.



Tocati mararul si adaugati-l in salata. Asezonati cu sare, piper, ulei si zeama de lamaie. Dati la frigider pentru o ora sa se amestece gusturile. Serviti cu pofta!


Bon appetit!

6 comentarii:

  1. Foarte faina aceasta salata! O sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Servesc acum la ceas de seara o portie micuta de salata aici la tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,
    Ghici ce am avut la cina? Tare mi-a suras ideea si am fugit repejor sa fierb cartofii.
    Si a fost, cu adevarat, delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur tare mult ca ti-a placut. Sa-ti fie de bine draga Fancy!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram