Pulpe de pui crocante - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 1 iunie 2012

Pulpe de pui crocante

Nu pot sa va spun decat ca au fost delicioase.
 Reteta nu imi apartine, am preluat-o de la Maniacul in ale bucatariei, pe care sigur il stiti cu totii. Daca nu, vi-l recomand sa-l cititi cu draga inima, face minuni in bucatarie.




Ingrediente

- 8 pulpe superioare de pui
- 150 g iaurt
- cateva linguri faina
- sare, piper


Preparare

Spalati si condimentati pulpele de pui, eu le-am curatat si de piele. Daca doriti puteti sa folositi direct dezosate. Asezati-le intr-un vas si acoperiti-le cu iaurt pe toate partile. Dati la frigider cateva ore sau peste noapte (eu asa le-am lasat). Cand a trecut timpul, scoateti-le, dati-le prin faina si prajiti-le in ulei cateva minute pe fiecare parte, pana se rumenesc. Scoateti-le si dati-le la cuptor, apoi, cam 30 minute pana se patrund. Serviti-le alaturi de ce garnitura sau salata doriti. 


Bon appetit!

4 comentarii:

  1. Your recipe seems to be very tasteful and easy!!!I like chicken very much and the combination with yogurt is successful!!!Bravo!

    New member
    http://innikolskitchen.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa me plait beaucoup leur aspect est très delicieux!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  3. Te cred atunci cand spui ca este bun,arata foarte bine.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram