Aperitiv cu morcovi si dovlecei - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 30 august 2012

Aperitiv cu morcovi si dovlecei

Reteta aceasta am vazut-o la Laura Adamache. Mi-a suras ideea deoarece nu prea conving prichindelul sa manance dovlecei. Nici nu i-a simtit, nici nu i-am spus, mai mult decat atat a devorat toata tava, cu ketchup bineinteles, pe care l-ar pune pe absolut orice daca ar fi dupa el.


Ingrediente

- 2 morcovi potriviti
- 2 dovlecei 
- 5 oua
- 120 g faina 
- 110 ml ulei 
- 120 g cascaval (sau telemea)
- 1 ceapa mica 
- 1/2 plic praf de copt
- sare, piper 


Preparare

Intr-un castron, amestecati ouale cu uleiul, sarea, piperul, faina si praful de copt. Radeti pe razatoarea mica morcoviii si dovleceii. Scurgeti dovleceii bine de zeama si adaugati-i impreuna cu morcovii la compozitia precedenta. Adaugati ceapa si cascavalul, date pe razatoare si omogenizati bine compozitia. Ungeti o tava si tapetati-o cu faina, apoi turnati compozitia. 

Coaceti timp de 30-40 minute la cuptorul incins la 180 grade. Scoateti si raciti in tava apoi portionati in bucati potrivite. Este foarte bun atat cald cat si rece.





Bon appetit!

11 comentarii:

  1. Nu pot sa zic decat atat: diseara fac aceasta reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici al meu nu vrea dovlecel, iar morcovul este acceptat doar in supa. Voi incerca si eu sa vad daca am succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa. Stai pe faza ca mai pregatesc dovlecei ascunsi prin ... diverse dulci sau sarate.

      Ștergere
  3. Ai uitat sa scrii ca dovlecelul ras trebuie sarat putin, ca sa lase zeama. Daca e dat prin razatoarea mica, intr-o jumatate de ora se poate stoarce :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, insa merge stors si nesarat, eu cel putin asa fac. Multumesc de sfat.

      Ștergere
  4. din fericire, noi am reusit sa-l convingem sa manance dovlecel si e chiar incantat de cat de bun si dulce este!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu poftesc pt ca are branzet, dar arata tare bine. Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. o bunatate, sunt sigura! are o culoare super!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram