Cartofi copti - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 23 august 2012

Cartofi copti

Se intampla uneori sa nu am timp sa gatesc, in cursul saptamanii sau sa vreau sa fac un anume fel si sa nu am toate ingredientele. Asa m-au salvat cartofii astia care au fost tocmai buni cand imi lipsea ceva intr-o seara.



Ingrediente: 

- cartofi
- sare, piper
- ulei

Preparare:

Se spala cartofii bine sub jet de apa. Se inteapa cu furculita, fiecare, pe toate partile. Se ung cu ulei, se presara sare si piper si se aseaza in tava. Se da la cuptorul incins pana sunt gata. Se inteapa cu o furculita sa verificam daca sunt patrunsi. 
Sunt simpli si gustosi, mai ales ca mai aruncam din cand in cand si cate un cubulet de unt pe ei, macar asa de drag si pofta.




Bon appetit!

8 comentarii:

  1. In afara de faptul ca sunt foarte gustosi, se spune ca aceasta forma de a gati cartofii este si cea mai sanatoasa, pe locul doi fiind pregatirea prin fierbere (tot in coaja) :)Bravo, Miki!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte simpli si foarte gustosi! Ai un blog foarte dragut!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai mancat de-o vesnicie asa ceva !!! Sunt deliciosi si-mi aduc aminte de vacantele la bunici !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac foarte mult! Sunt perfecti pt cina si eu ii mananc cu un pic de unt si cateodata cu mjdei de usturoi :)). Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Simplu si delicios! Merg langa orice tip de carne!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt deliciosi cartofii. Iarna ii fac cel mai des. Imi plac mult cu kaizer de casa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram