Salata de paste cu pui si busuioc - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 22 august 2012

Salata de paste cu pui si busuioc

Mai nou am dezvoltat o curiozitate si placere in a folosi busuiocul in mancaruri. O sa vedeti ca am mai multe retete in plan aromate cu aceasta minunata planta. Si cum prin padurea de rosii din gradina mea am inghesuit si cateva tufe de busuioc, am prins din zbor cateva frunze si am facut o salata imbietoare!


Ingrediente:

- 200 g paste (penne)
- 1 piept pui dezosat
- un manunchi de frunze de busuioc
- o rosie
- zeama de la o jumatate de lamaie
- sare, piper
- cateva linguri ulei de masline


Preparare:

Fierbeti pastele in apa cu sare "al dente". Treceti-le printr-un jet doua de apa rece si scugeti-le. Taiati pieptul de pui ca pentru snitele si trageti-l putin la tigaie in ulei de masline cu un pic de sare si piper. Lasati-l sa se raceasca si taiati-l fasii. Spalati si tocati frunzele de busuioc si amestecati-le cu ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper dupa gust. Asezati pastele intr-un vas, amestecati-le usor cu pieptul de pui, rosia taiata felii si dresingul cu busuoic. Mai aruncati cateva frunze proaspete de busuioc si gata salata. 
Rapida si satioasa!


Bon appetit!

4 comentarii:

  1. Acum am vazut salata ta si m-a lovit in plex... Sa vezi cat de mult seamana poza cu salata programata de mine pe 12 septembrie (alte ingrediente, dar ideea pozei...)! Week-end placut!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa salata, si ce bine ii sta acolo in farfuria aia! Pot sa o iau acasa? :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram