Omleta rulata cu ardei - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 15 noiembrie 2012

Omleta rulata cu ardei


Cine spune ca omleta trebuie sa fie anosta (vorba lui fi-miu)? Asa ca am facut-o un pic mai altfel, mai vesela. Merge de minune la micul dejun sau la o petrecere pe post de aperitiv, sau cand aveti musafiri ... Este nemaipomenita, aspectuoasa si usor de facut.



Ingrediente: 

- 8 oua potrivite 
- 200 g cascaval 
- 3 linguri iaurt 
- 3 linguri faina 
- sare, piper 
- 1 ardei mare rosu 

Preparare 

Bateti ouale, adaugati cascavalul ras, iaurtul si faina. adaugati sare si piper. Asezati hartia de copt intr-o tava intinsa, ungeti-o cu putin ulei si varsati compozitia de mai sus. Dati la cuptorul incins in prealabil timp de 3-4 minute. Intre timp taiati ardeiul cubulete. Scoateti tava din cuptor si presarati ardeiul deasupra. Daca l-ati fi pus de la inceput se ducea la fund, astfel omleta e deja un pic inchegata. Dati din nou la cuptor si coaceti inca 10 minute sau pana cand este gata, fara sa se arda. 
Scoateti si cu grija rulati omleta cat este inca fierbinte, cu tot cu hartia de copt.


Lasati sa se raceasca putin, apoi derulati, scoateti hartia de copt si rulati din nou. Taiati in felii si serviti cu o salata alaturi.



Bon appetit!

11 comentarii:

  1. Tare mult imi plac omletele... Iar a ta arata delicios!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O bunatate, omleta este preferata mea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne place Paula. Fac mai ales in weekend cand am mai mult timp dimineata

      Ștergere
    2. Si eu fac omleta mai ales in weekend, si de obicei ma descurc cu ce am disponibil, dar la cuptor inca nu am incercat! Si tocmai ma batea gandul sa-ti "fur" reteta de chiftelute coapte! Iar ieri am facut painea cu faina neagra, o bunatate!

      Ștergere
  3. Arata de mori, era pacat sa nu avem acces la reteta! Merci fain!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram