Bulgarasi cu nuca - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 17 decembrie 2012

Bulgarasi cu nuca

Mai este atat de putin pana la Craciun! Si-mi doresc sa fac atatea feluri de biscuitei, fursecuri si prajiturele pentru cei dragi. Biscuitii acestia sunt foarte usor de facut, au fooooooooooooarte multa nuca si seamana cu niste bulgari de zapada. 

Ingrediente: 
- 150 g nuci tocate marunt
- 125 g unt moale 
- 50 g zahar
- vanilie 
- 200 g faina 
- zahar pudra 

Preparare: 

Intr-un vas amestecati toate ingredientele, mai putin zaharul pudra. Omogenizati bine compozitia si formati bilute de marime potrivita pe care le coaceti timp de aprox 30 minute la foc potrivit. 
 



Cand sunt gata si inca calde tavaliti-le prin zahar pudra din abundenta. Sunt minunate langa o cana de lapte, in asteptarea lui Mos Craciun!



Bon appetit!


12 comentarii:

  1. la tine deja s-au instalat Sarbatorile pe masa din cate vad eu! tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac fursecurile astea delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca va fi o competitie acerba intre Andi si Mos Craciun, care apuca mai multi bulgarasi! Am sa le dau si eu de lucru alor mei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buni si dragalasi, bulgarasii tai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am făcut aceste fursecuri şi îmi plac. Sunt bune dimineaţa cu un pahar de lapte cald.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram