Gris cu lapte si dulceata de cirese amare - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 10 decembrie 2012

Gris cu lapte si dulceata de cirese amare

M-am trezit intr-o dimineata de weekend friguroasa cu o pofta de gris cu lapte, de rasfat si copilarii. Stiu ca e o reteta banala, insa am zis totusi sa o impartasesc cu voi. E un mic dejun potrivit mai degraba pentru copii, insa cum eu inca copilaresc ... a mers de minune.



Ingrediente: 

- 600 ml lapte 
- 8 linguri de zahar 
- coaja rasa de la o lamaie 
- 5 linguri gris 
- dulceata pentru servit ( optional)

Preparare: 
Puneti laptele cu zaharul si coaja de lamaie la fiert la foc mic. Amestecati sa nu se afume, sa nu se lipeasca - asta depinde si de vas in mare masura. Cand incepe sa clocoteasca puneti in ploaie grisul si amestecati. Lasati sa mai fiarba 3-4 minute, amestecand in continuu. 
 Gata, micul dejun in 10 minute. 
Il puteti servi cald, cu scortisoara, sau rece, dupa preferinta. Eu l-am pus intr-un castron, l-am lasat sa se raceasca putin, l-am rasturnat si am turnat niste dulceata de cirese amare primita in dar. 

 Bon appetit!

9 comentarii:

  1. O fi ea o reteta banala, dar tu ai facut-o sa fie maiestuoasa! mmmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai mancam in copilarie!Era unul din deserturile preferate!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat si eu un pic in mintea copiilor. E recomandat din cand in cand. Te pup si eu

      Ștergere
  3. Ce bine arata!! Ai transformat budinca asta intr-un desert special!

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand n-am mai mancat... Chiar acum cateva luni ma gandeam la un gris cu lapte, dar n-am ajuns sa fac..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta de gris cu lapte m-a cuprins! N-am mai mancat de ani de zile!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram