luni, 10 decembrie 2012

Gris cu lapte si dulceata de cirese amare

M-am trezit intr-o dimineata de weekend friguroasa cu o pofta de gris cu lapte, de rasfat si copilarii. Stiu ca e o reteta banala, insa am zis totusi sa o impartasesc cu voi. E un mic dejun potrivit mai degraba pentru copii, insa cum eu inca copilaresc ... a mers de minune.



Ingrediente: 

- 600 ml lapte 
- 8 linguri de zahar 
- coaja rasa de la o lamaie 
- 5 linguri gris 
- dulceata pentru servit ( optional)

Preparare: 
Puneti laptele cu zaharul si coaja de lamaie la fiert la foc mic. Amestecati sa nu se afume, sa nu se lipeasca - asta depinde si de vas in mare masura. Cand incepe sa clocoteasca puneti in ploaie grisul si amestecati. Lasati sa mai fiarba 3-4 minute, amestecand in continuu. 
 Gata, micul dejun in 10 minute. 
Il puteti servi cald, cu scortisoara, sau rece, dupa preferinta. Eu l-am pus intr-un castron, l-am lasat sa se raceasca putin, l-am rasturnat si am turnat niste dulceata de cirese amare primita in dar. 

 Bon appetit!

9 comentarii:

  1. O fi ea o reteta banala, dar tu ai facut-o sa fie maiestuoasa! mmmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai mancam in copilarie!Era unul din deserturile preferate!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat si eu un pic in mintea copiilor. E recomandat din cand in cand. Te pup si eu

      Ștergere
  3. Ce bine arata!! Ai transformat budinca asta intr-un desert special!

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand n-am mai mancat... Chiar acum cateva luni ma gandeam la un gris cu lapte, dar n-am ajuns sa fac..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta de gris cu lapte m-a cuprins! N-am mai mancat de ani de zile!

    RăspundețiȘtergere

Print

Etichete

Alb si negru (1) aluaturi (11) Aluaturi dulci si pufoase (17) ananas (2) aperitive (27) ardei (2) avocado (1) banane (7) bauturi (5) Biscuiti si fursecuri (19) bomboane (1) branza dulce (5) brownie (1) Bucatar Curajos (22) budinca (1) bulgur (1) busuioc (5) cacao (2) cafea (6) calatorii (1) capsuni (6) caramel (1) cartofi (10) Checuri (10) cheesecake (2) ciocolata (19) cirese (1) ciuperci (3) Clatite (7) coacaze (1) cocos (4) desert (128) dovleac (3) dovlecel (8) Dukan (4) Dulcete si gemuri (2) Dulciuri diverse (2) fara gluten (3) fara lactoza (2) feta (1) flori (2) fructe de padure (2) Ganduri diverse (9) gogosi (7) gogosi si alte dulciuri la tigaie (9) Gradina mea de la curte (5) gratar (1) gris (3) gustare (29) In camara (1) inghetate (2) lamaie (12) legume (11) mac (1) maioneza (1) mancare (34) mascarpone (7) mazare (1) menta (6) mere (15) mic dejun (32) microunde (1) miere (1) morcov (3) muffins si cupcakes (5) napolitane (1) naut (1) negresa (2) nuca (7) nutella (1) omleta (1) orez (4) oua (2) ovaz (2) paine (8) Paine si aluaturi sarate (17) paste (7) patrunjel (1) pepene rosu (1) pere (2) piersici (2) pizza (1) portocale (7) prajituri (34) Prajituri cu fructe (16) Preparate cu carne de porc (2) Preparate cu peste (3) Preparate de post (17) prune (4) pui (16) raw (1) retete de Craciu (2) retete de sarbatori (2) retete dietetice (5) retete frantuzesti (4) retete unguresti (1) ricotta (1) rosii (3) rulade (2) salate (26) scortisoara (12) sfecla (1) spanac (5) stafide (1) struguri (2) Supe si ciorbe (3) Tarte si placinte (15) tiramisu (1) ton (1) torturi (9) trandafiri (1) trucuri si idei (2) unt de arahide (1) varza (1) Virtual Hug (1) visine (2) wordless wednesday (5) zmeura (1)