Chocolate crinkles - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 16 ianuarie 2013

Chocolate crinkles

Pofteam la biscuitii astia de vreun an de zile si niciodata nu le venea randul. Mereu intervenea cate ceva si nu apucam sa ii fac. Pana acum! Dragii mei va prezint cei mai ciocolatosi, frumosi si doriti biscuiti!!!



Ingrediente:
- 4 oua 
- 125 ml ulei 
- 40 g cacao 
- 250 g zahar 
-  300 g faina
- 1 praf de copt 
- vanilie 
- zahar pudra

Preparare: 

Intr-un vas amestecati zaharul cu uleiul si cacaua. Frecati cam 5 minute pana obtineti un amestec lucios. Adaugati apoi ouale unul cate unul, amestecand dupa fiecare. La sfarsit incorporati vanilia, faina si praful de copt. 
Cand amestecul este omogen, acoperiti cu folie si dati la frigider timp de cel putin 4-5 ore sau peste noapte chiar.  

Cand a trecut timpul necesar, luati cu lingurita din compozitie si formati bilute de marime potrivita pe care le tavaliti prin zahar pudra din abundenta. 
Va veti murdari si veti fi lipicioase, credeti-ma, insa rezultatele sunt pe masura. Si incercati sa nu faceti ca mine sa mancati din compozitie asa cum este, ca nu mai aveti ce coace. Eu nu m-am putut abtine si am cam infulecat din crema aia ciocolatoasa ... 
  
Asezati biscuitii in tava cu hartie de copt, la distanta unul de altul deoarece se vor mai intinde la copt. Preincalziti cuptorul si coaceti la foc potrivit timp de 10-12 minute. Nu ii coaceti prea mult, altfel riscati sa fie tari.


Sunt extraordinari de buni, cu gust intens de ciocolata si extrem de aspectuosi. Dupa ce se racesc se mai intaresc putin. Noi i-am pastrat vreo 2-3 zile intr-o cutie inchisa si am observat ca s-au mai inmuiat putin in timp (parca erau chiar mai buni).


Bon appetit!


9 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram