Somon cu sos de iaurt si lamaie - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 11 februarie 2013

Somon cu sos de iaurt si lamaie

Intotdeauna imi zic ca ar trebui sa consum peste mai des, insa nu prea imi iese ... Saptamana aceasta am reusit, asa ca vi-l arat si voua. Sper sa va placa!


Ingrediente:
- 2 bucati somon
- un iaurt cremos 150 g
- zeama de la o lamaie
- sare, piper, condimente pentru peste
- putin ulei de masline

Preparare: 

Spalati si stergeti bucatile de peste. Condimentati-le si ungeti cu jumatate din zeama de lamaie. Incingeti o tigaie in care puneti cam o lingura de ulei de masline. Puneti pestele si frigeti-l cam 5 minute pe fiecare parte. Timpul poate sa difere in functie de grosimea rondelelor.


Cat se face pestele, pregatiti sosul astfel: amestecati iaurtul cu zeama de lamaie ramasa si adaugati sare si piper dupa gust. Serviti alaturi de bucatile de peste. Proaspat si sanatos!


Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!

14 comentarii:

  1. Mmmm, ce delicatesa! Cred ca s-au potrivit de minune!

    RăspundețiȘtergere
  2. E super bun! Eu incerc sa consum in fiecare saptamana cel putin odata. Noua ne place mult...sau poate ne-am obisnuit, cine stie :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. un fel de papa ce te duce cu gandul la Suedia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Suedia te duce cu gandul la Ikea si la o nevoie imperativa de shopping. Pupici scumpa mea!

      Ștergere
  4. Bun cu siguranta!!! Si mie imi place, dar mai pun si putin usturoi...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi mers de minune niste usturoi Cristina draga! Data viitoare ... Pup!

      Ștergere
  5. Tare mult imi place pestele, iar pregatit asa este delicios!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun pentru sanatate si foarte gustos. Ne place si noua foarte mult. Poza finala este foarte reusita, felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram