Spanac, grapefruit, piept de pui - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 6 martie 2013

Spanac, grapefruit, piept de pui

Cum a inceput primavara, cum incep si verdeturile mele de prin curte sa isi revina dupa iarna grea. Asa ca spanacul semanat in prag de iarna, a stat cumintel sub zapada si acum a inceput sa scoata nasul la soare. Si cum era cam des am zis sa-l mai revigorez si sa mai il desfrunzesc putin. Asa ca am pus de o salata fresh si cu iz primavaratic.


Ingrediente: 
- cateva frunze mici de spanac
- o jumatate de grapefruit roz
- un piept de pui 
- sare, piper
- putin ulei 

Preparare: 

Am taiat pieptul de pui fasiute subtiri si l-am sotat in putin ulei. Am spalat frunzele de spanac si le-am asezat pe farfurii. Am pus bucatele de grapefruit si pieptul de pui. Am potrivit de sare si piper si am mai pus cativa stropi de ulei de masline. O salata proaspta, colorata si sanatoasa!

Si o poza cu parceluta de spanac, semanata bob cu bob de manutele mele. :)


Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!

14 comentarii:

  1. In afara de gradinarit, bucatarit, vad ca te-ai apucat si de pictat...in farfurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salata arata extraordinar!
    Parca totu-i mai gustos cand stii ca-i crescut de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. clar merge o salata de asta acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Mihaela. Te invit la concursul de gatit pentru prieteni, inspirat de retetele din anii '20 ale strabunicii lui Elizabeth Gilbert, Margaret Yardley Potter si de "Cartea de bucate, ospitalitate si povesti minunate". Mai multe amanunte gasesti la mine pe blog http://brindusascheaua.blogspot.ro/2013/03/concurs-de-gatit-pentru-prieteni-Humanitas.html

    O pimavara frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata salata ta, dar ador parceluta verde. As numi-o parcela cu sanatate :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia! Am o mare satisfactie si un mare noroc ca o parte din legumele si fructele pe care le folosesc sunt puse si crescute de mine! Asa stii ce mananci :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram