Spanac, grapefruit, piept de pui - Din bucataria lui Micky

miercuri, 6 martie 2013

Spanac, grapefruit, piept de pui

Cum a inceput primavara, cum incep si verdeturile mele de prin curte sa isi revina dupa iarna grea. Asa ca spanacul semanat in prag de iarna, a stat cumintel sub zapada si acum a inceput sa scoata nasul la soare. Si cum era cam des am zis sa-l mai revigorez si sa mai il desfrunzesc putin. Asa ca am pus de o salata fresh si cu iz primavaratic.


Ingrediente: 
- cateva frunze mici de spanac
- o jumatate de grapefruit roz
- un piept de pui 
- sare, piper
- putin ulei 

Preparare: 

Am taiat pieptul de pui fasiute subtiri si l-am sotat in putin ulei. Am spalat frunzele de spanac si le-am asezat pe farfurii. Am pus bucatele de grapefruit si pieptul de pui. Am potrivit de sare si piper si am mai pus cativa stropi de ulei de masline. O salata proaspta, colorata si sanatoasa!

Si o poza cu parceluta de spanac, semanata bob cu bob de manutele mele. :)


Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram