Focaccia - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 27 mai 2013

Focaccia

Pentru provocarea sarata Bucatar Curajos din aceasta luna Diana ne-a propus o reteta minunata de focaccia italiana. Crocanta si pufoasa in acelasi timp ne-a delectat weekendul trecut, cu arome de masline, rosii si rozmarin proaspat cules din gradina. Va invit la o painica pufoasa si gustoasa!


 Ingrediente: 
- 450 g faina 
- 240 ml apa calduta 
- 10 g drojdie proaspata 
- 3 linguri ulei de masline 
- 1 lingurita sare 
- 1 lingurita zahar 
- rosii cherry, masline, rozamarin 

Preparare: 

Eu am facut aluatul in masina de paine astfel: am dizolvat intai drojdia cu zaharul si un pic de apa calduta. Apoi am adaugat intai ingredientele lichide, inclusiv drojdia, apoi cele solide in cuva masinii de paine la programul de aluat + crescut timp de o ora si jumatate. Pentru varianta de mana, vizitati blogul Dianei
Cand a crescut aluatul l-am intins direct cu mana in forma de pizza, apoi l-am lasat la crescut inca 40 minute. Dupa aceea l-am uns cu cateva linguri de apa, amestecate cu putina sare si putin ulei de masline. Am facut gropite cu ajutorul degetelor si am pus masline, rosii cherry si rozmarin proaspat.Am dat tava la cuptor timp de 25 minute pana s-a rumenit frumos.



Si pentru ca este asa frumoasa trimit postarea si la Yeastpotting!

Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!

7 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram