Pariziene cu crema de ciocolata - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 14 iunie 2013

Pariziene cu crema de ciocolata


Pentru provocarea secreta de luna aceasta, draga noastra gazda Lili ne-a repartizat fiecaruia din grup cate un blog. Mie mi-a cazut la tragerea la sorti blogul Cristinei. Dupa ce am poposit in minunata si bogata ei casuta virtuala mi-au picat cu tronc parizienele cu budinca de vanilie. Insa cum noi suntem mari mancatori de ciocolata, le-am umplut cu nutella. Partea buna la aceste pufosenii este ca le puteti umple cu ce aveti la indemana si tot sunt la fel de delicioase. 



Ingrediente: 

- 500 g faina 
- 20 g drojdie 
- 260 ml lapte 
-  1 ou 
- 50 g unt 
- 70 g zahar 
- un praf de sare 
- umplutura: un borcan de Nutella

Preparare:

Eu am facut aluatul la masina de paine astfel: am dizolvat drojdia cu un pic de lapte caldut si am lasat-o sa stea cam 5 minute. Am incalzit restul de lapte cu untul cat sa fie caldut nu fierbinte. Am pus in cuva masinii de paine zaharul, sarea, oul, laptele, untul si drojdia. Am pus si cele 500 g faina, am dat la programul de aluat + crescut si am asteptat. Asta la mine dureaza cam o ora si jumatate. Pentru varianta framantata de mana va rog sa cititi reteta Cristinei. Cand aveti de facut aluaturi cu drojdie este bine sa aveti toate ingredientele la temperatura camerei (faina, oua, unt, etc) altfel riscati ca alautul sa nu creasca sau sa nu fie pufos.
Dupa ce a crescut am impartit aluatul in 12 bucati pe care le-am intins ca in poza, le-am crestat la un capat,  le-am pus cate o lingura de nutella, apoi le-a rulat si le-am pus in tava.


Le-am lasat sa mai creasca cam 20 minute, le-a uns cu un ou batut cu 2 linguri de lapte si le-am dat la cuptorul preincalzit la 200 grade C, timp de 15-20 minute. Supravegheati coacerea sa nu se arda. Puteti pudra cu zahar daca doriti.


Daca va plac retetele mele nu uitati sa dati like paginii de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si postarile de pe blog. 

Bon appetit!



9 comentarii:

  1. Maiculitaaaa, imi ploua in gura!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumoase ti-au iesit!!! ♥
    Ma bucur mult ca a fost pe placul vostru aceasta reteta. Si la noi in familie are un succes nebun :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase ti-au iesit!Si gustoase,doar sunt cu ciocolata!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac la nebunie. Ies foarte pufoase si buneeeeeee..Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata!! Am facut si eu zilele trecute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase, as fura si eu unul! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata! Îti face poftă doar cu privirea. Ma gandesc cum e sa simti si aroma de proaspat scos din cuptor ca sa nu mai vorbesc de savoarea de dupa ce guşti un pic :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram