Prajitura rapida cu portocale - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 27 decembrie 2013

Prajitura rapida cu portocale

Provocarea secreta organizata luna aceasta de Kadia m-a trimis pe frumosul blog al Monicai. Din multitudinea de retete am ales mai intai sa fac savarine. Si le-am facut, au fost delicioase, insa cum am niste pitici pe creier, si nu am fost multumita de poze nu am sa postez reteta acum. De aceea a trebuit sa aleg altceva asa ca a doua oara am ales prajitura cu portocale pentru ca sunt in sezon si pentru ca ne plac. Reteta este foarte usoara si se face foarte repede cu ingrediente care sunt de obicei la indemana. 




Ingrediente: 
- 2 oua 
- sucul si coaja de la o portocala 
- 70-100 ml vin alb 
- 130 ml ulei de masline 
- 180 g zahar 
- 180 g faina 
- 70 g malai 
- un plic praf de copt 
- o lingurita esenta de portocale 

Preparare

Spalati bine portocala. Radeti coaja si stoarceti sucul. Puneti sucul intr-o cana gradata si adaugati vin alb pana obtineti 130 ml. Puneti intr-un vas vinul amestecat cu suc de portocale, uleiul de masline, precum si restul ingredientelor. Nu conteaza ordinea. Amestecati bine cu o lingura, tel sau cu mixerul pana ce compozitia este omogena si nu aveti cocoloase. 

Preincalziti cuptorul la 180 grade. Puneti aluatul intr-o forma tapetata cu hartie de copt (in cazul meu o forma rotunda de 20 cm) si coaceti prajitura timp de aproximativ 30 minute pana trece testul cu scobitoarea. 

Raciti, pudrati cu zahar si ornati cu felii de portocala. 






Bon appetit!

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram