Gogosele rapide cu iaurt - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 7 februarie 2014

Gogosele rapide cu iaurt

Sunt zile cand gatim pe repede inainte, sau cand timpul nu este suficient. Iar daca e pofta de gogosi trebuie sa te descurci cum poti. Va arat o reteta care se face foarte repede si se mananca la fel de repede. Delicioase si rapide, fara timp de asteptare sa se dospeasca, dar care pastreaza gustul inconfundabil al gogosilor de casa. 

gogosi rapide

Ingrediente

- 400 g iaurt 
- 2 oua
- 2 pach zahar vanilat 
- 4 linguri zahar 
- 20 linguri faina
- 1 pach praf de copt 
- ulei pentru prajit


Preparare 

Amestecati toate ingredientele cu lingura intr-un vas. Omogenizati sa nu aveti cocoloase. Compozitia nu trebuie sa curga, daca este nevoie mai adaugati putina faina. Rupeti bucatele de aluat cu mana si formati bilute pe care le prajiti in ulei incins.Daca le prajiti in baie de ulei se vor intoarce singure de pe o parte pe alta cand s-au facut. Aveti grija sa nu le ardeti, se fac foarte repede. Scoateti pe un servet de hartie sa absoarba grasimea. Pudrati cu zahar si serviti.



gogosi rapide


gogosi rapide

Bon appetit!

9 comentarii:

  1. ce bine arata, cat de pufoase, savuroase si delicioase sunt, imi imagineam ca in interior sunt umplute cu un fel de crema de vanilie, ciocolata sau din alte fructe proaspete, dar sunt bune si asa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aluatul acesta poate fi copt sub forma de briose, de exemplu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat, nu are pic de grasime, nu stiu cum se comporta la copt, dar daca icnerci da-mi de stire :)

      Ștergere
  3. Buna! Am incercat reteta de doua ori si mi-au iesit crude in interior. Prima data am pus 20 ling.de faina,apoi am pus mai multa faina. Au iesit crude de fiecare data. Unde gresesc?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Imi pare rau sa aud asta; poate le faci prea mari, sau e focul prea tare si le scoti repede din tigaie, inainte sa se faca si la interior.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super Bune si rapide! Am modificat putin reteta, neavând iaurt destul, am pus un iaurt mic si 200gr de brânză dulce, în rest m am tinut de reteta. Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram